esmaspäev, 10. august 2015

Tänane teesõnum

Mulle on need teed ikka meeldinud, teed, millega saab sõnumi kaasa.

Tänaseks teesõnumiks oli:

Compassion has no limit, kindness has no enemy.

Kuidagi ei lähe see minu tänase päeva meeleoluga kokku, võib-olla just seetõttu ta selline ongi. Et mulle teine suund ja vaade anda.

Aga, tänahommikuse otsuse taga oli hoopis viha. Eks ma keeran kõik asjad heaks. Mõtlesin välja eesmärgi ja mõtlesin välja tähtaja ja nüüd pole midagi muud teha, kui sinnapoole sammuda. Ma tean, et ma suudan, ma tean, et teen selle teoks. Olgu, mis on, tulgu, mis tuleb. Need, kes minu vihaga on kokku puutunud, peaksid teadma, et kui mind nii kaugele suudetakse viia, et ma vihastan, siis tuleb hoida kõik, piip ja prillid on selle kõrval vaid lapsemäng.

You are way too gifted and talented and unusual to let anyone to keep you from standing (Music and Lyrics).

Ära nuta selle pärast, et Sind lüüakse, kui Sa maas lamad - miks Sa siis vedeled seal (ilmselt just mitte kõige täpsem tsitaat "Miljonite lemmikust", aga mõtte annab see siiski edasi)?

Kommentaare ei ole: