laupäev, 4. aprill 2015

Viis tiibetlast

Viimaste aastate jooksul olen enda jaoks avastanud võimlemise, selle elementaarse tegevuse, mis toonuses hoiab. Vahepeal oli mul pikem paus, sest ma ei tohtinud ennast füüsiliselt üle koormata. Nüüd aga, kui tervis jälle seda lubab, olen ikka leidnud selle aja, et võimelda, veidigi ennast sel moel liigutada.

Täna mõtlesin, et prooviks, mida mu keha kostab viie tiibetlase peale - harjutuste peale, mida ma mingi aeg tagasi igapäevaselt tegin, aga siis jäi see asi kuidagi katki, tulid teised harjutused ja suunad asemele.

Nõnda ma siis tegingi kogu selle "kava" läbi ja tulemused olid väga positiivsed. Esmalt muidugi see, et ma suutsin suurema vaevata kõiki harjutusi 21 korda teha - selge märk sellest, et keha on heas seisus. Aga veelgi positiivsem kogemus ootas mind ees mõni aeg pärast seda, kui olin harjutused lõpetanud - ma tundsin ennast füüsiliselt täiesti suurepäraselt, sain tunda seda, mida tähendab, kui kõik energiad tööle lähevad ja kehal on väga hea olla.

Igal juhul oli see väga positiivne algus päevale!

Kommentaare ei ole: