neljapäev, 2. aprill 2015

Õige muusika otsingul

Minu jaoks on alati oluline olnud muusika. Muusika peab minu elus olema. Enamasti on sellega lihtne, sest on teada, missugune muusika parajasti meeleolu ja olemisega kokku käib. Näiteks avastasin ühel hetkel, olles aastaid kuulanud ilusat, meloodilist, värvilist muusikat, et see ei istu mulle ja asusin kuulama heavy-muusikat.

Praegu on aga seisud nii segased, et ma ei suuda isegi seda välja mõelda, missugune oleks see õige muusika. Tean ja tajun vaid, et see muusika, mida olen viimasel ajal hulgaliselt kuulnud ja kuulanud, tuleb pausile saata, seda muusikat ma praegu endasse võtta ei suuda, juba ainuüksi sellise muusika kuulamismõtted tekitavad minus tõrke.

Sisemine tunne ütleb, et sobiv on instrumentaalmuusika, midagi klassikalist. Selle klassikalise muusikaga millegipärast seostus mul kohe klaverimäng, kus klahvidele tuleb valu anda ja selline muusika mulle küll praegu ei sobi...

Aga võib-olla midagi Sibelius'elt, nt see:


Või Händel'ilt:


Ja hakkabki looma...

4 kommentaari:

Fotostuudio Tallinnas ütles ...

ilus :)

J ütles ...

:-) Imeliste meistrite lummav looming!

Anonüümne ütles ...

https://www.youtube.com/watch?v=HT5lo9kFvik :)

Ja head moloraamatu-sünnipäeva - päris hea vigur!

J ütles ...

Ja klaver toodigi põõsast välja?

Aga, tänud!