esmaspäev, 18. jaanuar 2016

Ralliauto hing

See on ju ammu teada, et autoremonditöökodadele mu autod meeldivad (alati on meeldinud, alati on nende kohta häid sõnu öeldud, alati on neid tahetud enda käes hoida ja mulle mitte tagasi anda). Nüüd siis on seis aga ka teistpidine, tuleb välja, et mu autole hakkas meeldima üks autoremonditöökoda.

Lugu siis seesugune, et tegi mul auto siin seda trikki, et ei tahtnud hästi käima minna - kuigi oleks võinud arvata, et asi oli külma ilmaga seotud, polnud see tegelikult nii, sest aku ja kõik sellega seonduv toimis korralikult. Esimene kord, kui see juhtus (see oli see minu uusaastaime - kenad noormehed mul 1. jaanuaril abis), ei teinud ma sellest suurt välja, aga läks aega peaaegu nädala jagu, kui asi taaskord juhtus, seekord nädalavahetusel, ja siis anti mulle soovitus, et peaksin auto ikka remonti viima. Ega siis polnudki muud, kui võtta asi kohe esmaspäeval ette ja viia auto remonti. Töökoda on siis säärane, kus käivad ralliautod ja seda peavad rallisõitjad. Ja kuna seal sel hetkel, kui ma seal käisin, polnud kedagi kohal, sest olid hoopis teised prioriteedid käsil, siis oli mul terve nädal autovaba, kuni siis mu autoga oli aega tegeleda, kuni siis temaga asjad korda aeti. Kiiret mul polnud ja seetõttu võis see asi nii pikalt aega võtta küll.

Reedel aga sain oma auto tagasi ja kõik tundus korras olevat. Vaid selle väikese erinevusega, et kui enne ei läinud auto käima, siis nüüd ei tahtnud ta enam täielikult seisma jääda, vähemalt üks osa temast. Ja kui ma selle asja siis avastasin, tekkis mul pähe 2 mõtet - kas remondikojale meeldis mu auto või mu autole meeldis nende juures. Iseäranis suure muigamisega mõtlesin, et võib-olla sai minu täiesti tavaline auto veidi nakatatud ralliauto hingega ja tahtis ka teha sellist häält, isegi seisva mootoriga, nagu ralliautod teevad.

Igal juhul, täna, esmaspäeva hommikul, viisin ta siis ralliautode seltsi, ehk ta on siis rahul ja tahab ikka minu juurde tagasi ka tulla. Ma ei tea, kas ta siis ei tea, et mul on plaanis talle ralliautole kohaseid elamusi pakkuda, peagi, kas ta siis ei kuulnud, mis ma rääkisin (ta oli ju sealsamas kõrval, kui see jutt oli)?

Kommentaare ei ole: