laupäev, 23. jaanuar 2016

Muljet avaldada

Ühe oma projekti raames olen varsti tegutsenud juba peaaegu aasta. Et saada asjad toimima, et saada aru, mida on vaja ja mida mitte. Ja kõige rohkem ehk taibata seda, mis peaks olema see lahendus, milleni jõuda tuleb. Tehniline probleem on algusest peale teada ja sisuliselt läks mitmeid kuid aega, kuni ma iseenda jaoks suutsin selgeks teha, mida teha vaja on ja kuidas see probleem lahendada.

Aga täna, projekti praeguses faasis, kui on olnud ka väliseid mõjutajaid, suutsin ma oma nö kliendile muljet avaldada. See polnud mu eesmärk omaette, see tuli pigem sellest, et sai mõeldud kasutusmugavuse peale, sai mõeldud, millised võiksid olla inimeste reaalsed vajadused ja soovid. Ja täna siis, näidates kogu asja, sain reaktsiooniks vaid ühe sõna: "Äge!"

Ega enamat polnudki vaja, tegelikult. Ma ise olin selle kõigega juba väga rahul, siis, kui ma suutsin ära teha selle, millest juttu oli, see, et ma selle variandi välja käisin, on tulnud sellest, et mul on kogemusi - sellel teemal, millised on inimeste vajadused, millised on minu enda kasutamiskogemused, millised asjad teevad elu lihtsamaks, millised asjad aitavad kaasa tulemuse saavutamisele, mille jaoks on mõistlik ühte või teist vahendit kasutada.

Ja eks ma saan aru ka sellest, et kui see kõnealune protsess, mis nüüd võttis vaid mõned minutid, on siiani aega võtnud mitmeid päevi ja ikka pole tulemus olnud piisavalt hea, siis see võrdlusmaterjal räägib iseenda eest. Ja nagu ikka, tegelikult pole selle asja juures midagi ülikeerulist, on vaid õigete vahendite kasutamine õigetel eesmärkidel. Ehk siis, selles valguses, minu enda töö ja panuse poolelt vaadates, pole see praegune tulemus küll midagi erakordset, aga siiski võin ju head meelt tunda selle üle, et suutsin ka oma lihtsa tööga muljet avaldada.

Kommentaare ei ole: