pühapäev, 31. mai 2015

Ujeda usaldusega

Ujeda usaldusega silmis saab olema see hetk. Ma tean, see uje usaldus on olemas kogu aeg. Kui on suhted õrnad ja on üles näidatud hellust, siis ongi olemas selline habras usaldusesäde, mis annab silmadesse erilise sära. Selle, mis ütleb: usaldan Sind, sest Sa oled usaldanud mind, oled usaldanud mulle neid lugusid ja tundeid ja emotsioone, mida Sa kellegi teisega jaganud pole, nõndamoodi jagan ka mina neid oma kõige õrnemaid kogemusi Sinuga, usaldades need Sinu sisse. Mulle on antud näha ja mõista, enam, kui keegi teine saaks, enam, kui keegi teine oskaks. Mulle on see võimalus antud. Nüüd tuleb vaid sellest johtuvalt toimetada. Hoida ja säilitada, kaitsta ja julgustada.

Ujeda usaldusega tugevalt seotud, rohkemat ei midagi, polegi vist enamat vaja. Ja ma näen, et see on kahesuunaline tee. Teised ei tea, ei saagi teada. Teised ei oskagi huvi tunda ega teada tahta. Uje usaldus kogu oma arglikkuses ja ebakindluses, siiski kasvades ja jõuliseks sirgudes.

Kommentaare ei ole: