pühapäev, 31. mai 2015

Düsgraafikuks arenemas?

Kui olen viimasel ajal oma kirjutatud asju üle lugenud, siis olen ootamatult avastanud, et lisaks kirjavigadele, mille tegemises olen ma eriline meister, olen ma hakanud tegema ka sulghäälikutega seotud vigu. Täiesti hämmastav on selline avastus. Kuidas on see asi nüüd korraga sedasi? Ja mis on selle põhjuseks? Kas see on tõesti tingitud sellest, et ma päevad läbi vaid inglisekeelseid tekste loen ja kirjutan? Tean, et üks inimene, kes Eestis elades korrektselt kirjutada ei osanud, hakkas just teise keelekeskkonda kolides eesti keeles oluliselt korrektsemalt kirjutama. Minul siis kipub nüüd vastupidine efekt toimuma.

Ega ma muud oskagi selle peale mõelda, kui vaid seda, et mul tuleb olla oluliselt hoolsam sellega, mida ma kirja panen ja kuidas.

Kommentaare ei ole: