pühapäev, 20. veebruar 2011

Tuli ära!

Kui on uitmõtted peas ringi käimas, siis pole imestada, et neile järgnevad ka unenäod, mis igati seesuguseid uitmõtteid väärt on. Uni, millega minu tänane öö sisustatud sai, oli pikem, kui tavaliselt meeles seista suudab, ja sisukam ning teguderohkem, kui üldse kunagi.

Eks ma olen selliseid unenägusid oodanud, olen neid oodanud juba päris pikalt, sest mõtted minu peas on ju ringi käinud juba päris ammu. Aga nüüd siis viimaks tuli ära, tuli ära see uni, mida näha olen lootnud, soovinud ja tahtnud.

See annab mulle veelkord kinnitust sellest, et tõkked, mis ees on olnud, on nüüdseks ületatud. Ja edasi saab see unenägu vaid tõeks saada.

1 kommentaar:

viive ütles ...

Kõik, mis sa tahad, tuleb Su juurde. Varem või hiljem. Tunne ta ära ja tee ta omaks :)