teisipäev, 22. veebruar 2011

Millest rääkida... (vol 2)

...naistega? Arutelu sellel teemal, millest meestega rääkida, oli mul siin siis ära. Praegu tuli meelde, et elu pakkus mulle kohe alternatiivset varianti mõelda sellel teemal, millest rääkida naistega.

See teema, mis ma arvasin, et peaks meeste puhul ainult meeste vahele jääma, tuli ühe naisterahva kaudu täiesti otse naistevahelisse vestlusesse sisse. Ma ei suuda siiani ära imestada, kuidas on see võimalik, millise imenõksuga selline teema naistevahelisse vestlusesse, täiesti süütusse, igapäevasesse, sisse tuli. Aga tuli, selles võin kindel olla.

Sellest võin järeldada vaid seda, et inimesed on erinevad ja erinevad on ka naisterahvad. Nii lihtne see elu siis ongi.

/Aga minule jättis see jutuajamine küll häiritud tunde külge./

PS Meelevaldne järeldus on see, et pole ühtegi teemat, millel inimesed, soost sõltumata, rääkida ei võiks. Siia otsa siis see minu naiivitariks olemine ka - ei ole ma valmis mingitel teemadel mingeid väljapääse leidma ja reageerin täiesti otse ilma igasuguse kaitsekihita ning tulemus võib seetõttu olla kohutav!

Kommentaare ei ole: