pühapäev, 27. veebruar 2011

Soovimatu tulemus

Kui inimesed soovivad midagi saavutada, siis nad peaksid enne põhjalikult läbi mõtlema, kas nende valitud taktika ja lähenemisviis ikka viib sihile. Sellise moraali leidsin ühest oma elu loost sellel nädalal. Minu arvates saavutas üks inimene enda poolt soovitule sootuks vastupidise tulemuse. Ja põhjuseks, miks see asi nii läks, on ikka see äraspidine loogika, mis minu elus kenasti toimib. Kuigi ma näen seda, millise tulemuseni tema teod viisid, ei oskaks ma talle hetkekski nõu anda, kuidas ta võiks saavutada enda poolt soovitud tulemuse, sest praegusel hetkel ei näe seda võimalust ja varianti isegi mina mitte, kuigi ma peaks ju iseennast päris hästi tunda ja iseendast päris kenasti aru saama.

Aga ühte tean ma selles loos siiski - valitud käitumismuster andis soovimatu tulemuse. See tõi minus esile soovi välja otsida need ressursid, mida elu mulle andnud on, ja meelde tuletada kõik need omandatud oskused, mida olen vahepeal kippunud unustama.

Kommentaare ei ole: