neljapäev, 3. veebruar 2011

Mitte ainult mina

Ma arvasin, et ma olen ainus, kes on võlutud. Aga tuleb välja, et ei ole. Tuleb välja, et on teisigi. Imetlusväärne, lihtsalt imetlusväärne! Väikeste asjade abil suured tulemused saavutatud. Eks siis mina olen selle võrra veel rohkem võlutud.

Ja üllatavaid olukordi loob elu. Mõned asjad, mis arvad, et on ühtemoodi, võivad mingites olukordades saada hoopis teistsugusteks. Ja kui arvad, et inimestel on teiste inimeste suhtes mingisugused arusaamad ja seisukohad, siis võib ühel hetkel selguda, et need on sootuks vastupidised, kui neid seni teadsid olevat. Nii võib kaitsja saada sellest, kes seni on vaid kaikaid kodaratesse loopinud. Kõige kummalisem on kontekst, kuhu see seisukohamuutus asetus, aga eks ma tean ka põhjuseid. Kui on vaid lehekülg loost käes, ei ole selle põhjal võimalik hinnangut anda kogu jutustusele.

/Elu, mis võiks olla kindel ja selge, näitab iga järgneva hetkega kuivõrd muutlik ta on. Eks siis tuleb kohanduda selle eluga - olla valmis selleks, et kõik asjad võivad igal ajahetkel muutuda. Hea on see, et kõige selle sees on midagi kindlat, milles hetkekski kahtlema ei pea - sellise tunde najal võib kõik muu muutuda nii palju, kui süda lustib./

Kommentaare ei ole: