neljapäev, 24. veebruar 2011

Ikka veel imestan?

Ma ei suuda ennast ära imestada, et ma ikka veel imestan. Kuigi ma tean, et piiri lihtsalt ei ole, olen siiski üllatunud, et ma imestan iga kord, kui mulle jälle kord selgeks saab, et piiritu on see võimaluste hulk, ei ole lihtsalt seda kohta, kustmaalt enam edasi minna ei saaks.

Jah, hämmastav on see inimeseloom. Lükka teda mingis suunas aina edasi ja edasi ja ta ikka läheb, silmad hämmeldust täis, et kas tõesti on see kõik võimalik, kas tõesti on võimalik veel edasi minna, kuigi tundub juba ammu, et viimase piiri viimase piiri viimane piir on juba ammu selja taha jäänud.

Aga tuleb välja, et nii see elu on. Kui arvad midagi, siis ta tõestab kohe, et peaksid oma arvamust muutma ja seisukoha ümber vaatama.

2 kommentaari:

viive ütles ...

"Alati saab hullemaks minna" - on olemas seesugune fraas.

Ja siis veel, et piiritus on alati joovastav.

J ütles ...

See viimane mulle meeldib! Väga hea!