esmaspäev, 3. jaanuar 2011

Valed vastused

Mõnikord saad küsimusi küsides neile saadud vastustest aru, et vastused on "valed". Ehk siis neist saad aru, et inimene, kelle käest oled midagi küsinud, on oma "vale" vastusega öelnud rohkem, kui ta oleks tahtnud öelda. Kuidas aga võib üks ja sama inimene langeda samasse lõksu, samasuguse asja õnge minna mitu korda järjest, sellest asjast on juba väga keeruline aru saada. Kuigi ma tean, kus on asjade tagapõhjad ja millised on põhjused, jääb minu jaoks arusaamatuks, kuidas inimene ei suuda õppida, ei suuda aru saada sellest, et "valede" vastustega läheb ta hoopis enam rappa.

Minul muidugi hea pealt vaadata ja targutada, aga asi võib ikka päris piinlikuks kätte minna, kui ka edaspidi neid "valesid" vastuseid tulema peaks. Ja muudkui kuuled, kuidas inimene kolistab ämbrites, ise vist päris hästi aru saamata, et kolin kostub üsna kaugele.

Ehk on asi lihtsalt selles, et mulle on antud veidi teravamat silma ja targemat mõistust, et aru saada, mis tegelikult toimub. Ja võib-olla ongi nii, et teised ei saa asjadest nii aru, nagu mina, ja "valed" vastused on valed ainult minu jaoks.

Kommentaare ei ole: