esmaspäev, 17. jaanuar 2011

Jõud minu sees

Hämmastavad on need hetked, mil saan aru sellest, millised jõud minu sees peidus on. Leian ennast just praegu tunnetamas oma jõudu, aru saamas sellest, milleks ma suuteline olen ja mida suudan vaid iseenda jõu abil korda saata.

Kust küll olen ma selle jõu leidnud? Miks olen ma ta just praegu avastanud? Need on küsimused, millele ma vastata ei oska, aga küsida oskan neid siiski. Enese jaoks leian selgitused, et ju siis praegu on vaja, ju siis praegu on see aeg, mil mul on iseenda jõudu vaja enam, kui kunagi varem. Ja avastada seda kõike iseenda seest on üks suur, soojendav ja turvaline tunne. Ei mingit ekslemist ja mujalt otsimist, sest kõik on iseenda sees olemas.

Ja kui keegi kahtleb imede olemasolus, siis minu jaoks on see, mis praegu toimub, üks paras ime. Ja kui osatakse kahelda selles, et inimesed suudavad imesid korda saata, siis mina selles oma praeguse kogemuse põhjal ei kahtle, sest ma olen näinud, kuidas imesid korda saadetakse.

Kommentaare ei ole: