pühapäev, 30. jaanuar 2011

Aega sättida

Tänapäevased inimesed sätivad oma aega mingil määral ikka teleri järgi - kui sealt parajasti midagi tulemas on, mis vaatamist väärib, püüavad inimesed ikka omi asju selle järgi korraldada.

Kuna minu elu käib väljaspool telerimaailma ja seetõttu pole mul seal pakutava järgi midagi vaja sättida, siis mitmel õhtul olen enda aega korraldamas märganud hoopis huvitavaid tegelasi. Nendeks on pilved ja päike. Minu aja võtavad nad endale siis, kui päike hakkab silmapiiri taha vajuma ja oma kiirtega pilvedel järjekordset värvimängu alustab. See on huvitav avastusretk, mis mitme tunni jooksul mind endaga kaasa võtab - seda, kui pikalt ta kestab ja mida seekord pakkuda on, ei tea ma kunagi ette. Ehk ongi see põhjuseks, miks sellise naudinguga lasen loodusel oma aega ja selle kulgemist korraldada.

Kommentaare ei ole: