laupäev, 22. jaanuar 2011

Rändamas

Leidsin oma pilku rändamas. Leidsin ennast arutlemas justkui maakaarti vaadates - siin ma olen käinud, siin ma olen käinud, siin ma veel ei ole käinud, siia ma tahaks minna. Nagu ikka rändamiste käigus kogutut meenutades, tulevad meelde head asjad, tulevad need asjad, mis liigutasid, ja kõik see paneb hinge heldima. Eks kogu selle rändamise juurde tuli ka üks sisemine rännak ette võtta, sest sees toimunu oli tihedalt pilgu rändamisega seotud. Selliste hingehaaravate rännakute jaoks ei ole vaja kuhugi kaugele minna, ei ole vaja mingit transporti, kõik on siinsamas olemas, pane ainult tähele ja oska näha.

Kusagilt meenub loetud-kuuldud ütlus: "Sügavaimad ja seiklusrikkaimad rännakud, mida ette võtame, on rännakud teise inimese hinge."

1 kommentaar:

viive ütles ...

...olles kodus, olen teel... Indrek Kalda laulab nii, ilus kuulata.