esmaspäev, 17. jaanuar 2011

Kui arvad, et...

...enam hullemaks minna ei saa, siis saab ikka küll. Kuigi päris sellise mõtteni ma välja ei jõudnud, näitas elu mulle üsna selgesti, et asjad, kuitahes ebameeldivad, kipuvad ikka üksteisega koos käima.

Olin just endast täiesti välja läinud ja püüdsin kuidagi hingerahu tagasi saada, kui mu tee peale veeretati järgmine proovikivi - elu muudkui muigas kõrval ning vaatas pealt, mis minust siis nüüd edasi saab.

Aga inimesele on antud hämmastav omadus kõigist jamadest läbi tulla. Nii tulin minagi. Kuigi sisemiselt olin endast väga väljas, sain välise enesekindluse päris kiiresti tagasi ja selle najal siis vedasin ka oma seesmise poole tasakaaluasendisse tagasi.

Ja ehk oligi hea, et need asjad sedasi läksid - teine proovikivi võttis üsna kiiresti mu mõtted enda peale ja nii ei jäänud esialgsest enesest väljaminemise põhjusest suurt midagi alles, sest peale tuli midagi intensiivsemat.

Kommentaare ei ole: