laupäev, 2. aprill 2016

Minu ahhaa-efekt...

Mõni asi võtab aega, minul läheb asjadega ikka aega, kuni selgus majja tuleb. Mõtlesin siin asjade peale ühe ja teise kandi pealt. Ka selle peale, millised on minu mõtted ja suhtumised. Ja sain aru, et olen eksinud. Tegin siis enda sees korrektsiooni, sest sain aru, et niimoodi on vale, mu mõttemall ja suhtumine pole õige.

Ja mõeldes siis oma mõtete ja tunnete peale, tabas mind korraga ahhaa-efekt. See, millest ma aru ei saanud, asetus korraga kohale. Ja hoopis üllatava tulemuseni jõudsin, seda võib ahhaa-efektiks nimetada küll. Lihtsalt, ma ei osanud asjale sel moel isegi otsa vaadata. Probleemiks siinkohal see, mis alati - igaüks on oma mõttemallides kinni, vaatab asju oma väärtushinnangute järgi. Ja kui ma olengi teisest inimesest halvasti mõelnud, siis nüüd saan ma aru, et nii halvasti ma temast ikka ei ole mõelnud. Vaat sedasi siis!

Kommentaare ei ole: