reede, 29. aprill 2016

Kummalised kõned

Heliseb telefon, võtan kõne vastu.

Kõlab küsimus: "Kas Sa oled vaba?"  Ei mingit sissejuhatust, ei mingit enese tutvustamist.

Eile vastasin: "Ei ole vaba!" Mõnikord olen vastanud teisiti.

Eile vastati: "Mis mõttes ei ole vaba? Oled ju 42-aastane vallaline naisterahvas?" Mõnikord on vastatud teisiti.

Vastasin: "Ei ole!" Ja küsisin kohe otsa: "Kust Te mu numbri saite?" Seda numbrisaamise küsimust olen ma ennegi küsinud.

Eile vastati: "See on mul juba tükk aega olemas olnud!" Mõnikord ei ole mulle üldse sellele küsimusele vastatud.

Lisati juurde: "Sa ju elad Pärnus?" Seda küsimust on ennegi küsitud. Vastasin, et ei ela.

Eile toimus progress sellel teemal, et hakati küsima, mis mu telefoninumber on (küsimus, millele ma muidugi ei vastanud) ja etteloetud number oli tõesti väga sarnane sellele numbrile, mis minul on.

Aga minu vastuse "Te olete numbriga eksinud" tulemusena lõpetati taaskord koheselt kõne, ei mingit liigset ajaraiskamist.

Selliseid kummalisi kõnesid on mul aeg-ajalt ikka olnud. Aga eilegi kirusin ennast, et ma taaskord piisavalt kiiresti ei reageerinud - oleks saanud päris põneva mängu kokku seada. Oh mind ja minu rikkumatust, ma kohe üldse ei oska.

Kommentaare ei ole: