pühapäev, 17. aprill 2016

Ei tea, kui palju maksaks?

Kui ma end taaskord merereisilt leidsin ja ennast tohutult hästi tundsin - päike mõnusasti paitamas, leebe tuuleke peale käimas ja mina mõnusasti teki peal istumas, nautimas püsivat ja lummavat merevaadet - siis tundus justkui kogu maailm paigas olevat. Ja teades, millise lennu omandab minu töötegemise ind sellises olukorras, tekkis mul praegu korraga mõte: kui palju maksaks see, et saada endale püsiv töökoht just sellise vaatega kohas? Lihtsalt, teha seda tööd, mida ma praegugi teen, aga lihtsalt vahetada töötegemise kohta, muuta see selliseks, et ma iial ei tüdineks ja temas oleks alati midagi uut?

Eks ma saan aru oma loogikaveast ka, et sellist ilma ja olemisega vedamist ei pruugi kogu aeg olla ja ega öösiti päike ka ei paista (kuigi jah, ma ei peagi ju öösiti tööd tegema), aga nii põhimõtteliselt tekkis küsimus, et kui palju selline asi maksma minna võiks, kui ma oma alalise töökoha nihutaks ühe vee peal liikuva aluse peale (mul on ju see võimalus olemas, mul ju suures plaanis pole vahet, kus ma oma tööd teen). Seda ma muidugi olen just äsja kuulnud kuipalju maksab ühe 38-meetrise luksuslaeva aastane ülalpidamine - kõigest 1,5 miljonit eurot - aga ega mul nii palju ei ole vaja, mul oleks vaja oma kohta ja seda, et keegi selle aluse tüüris oleks. Rohkemat ei midagi. Kas ma võiks ehk sellise töökoha endale saada?

Kommentaare ei ole: