neljapäev, 26. märts 2015

Vooluga kaasa minna

On kevad, on aeg, mil kõik ärkab uuele elule. Mina aga, vaadates oma sellele nädalale otsa, ei oleks osanud arvata, et elu sellised tuurid üles kerib.

Kõik sai alguse juba pühapäeval - saades innustust oma sõbra suurhetkest, tegin ühe meeletu otsuse ja läksin kaasa elama oma teisele sõbrale ja ka tema ühele suurhetkele. Siis tuli teisipäev ja elu keeras järgmise lehekülje ette, pakkus reisimisvõimalust. Tuli kolmapäev ja juba oli järgmine teema üleval - veeta päev oma kallite pereliikmete keskel, nende jaoks eluliselt määraval kuupäeval, mil nad 66 aastat tagasi Siberisse saadeti, selle koos veedetud ajaga kaasnes erakordne võimalus rääkida südamest südamesse, asjadest, mis on olulised. Täna on mul juba järjekordsed lennukipiletid rõõmustatud ja üks uus seiklus saab peagi alguse. Lisaks leidsin oma postkastist ühe huvitava kutse, millele kavatsen õhtul reageerida. Homne ja ülehomne päev lubavad muusikat ja samuti heasti mööda saadetavat aega. Ja pühapäev on juba spordivõistlustele kaasa elamiseks reserveeritud. Ja kui ma vaatan ka tulevastesse nädalatesse, siis minu senini suhteliselt tühi graafik on juba tihedalt täis pikitud - seiklusi, ahvatlusi, uusi kogemusi.

Ja nii ma tunnengi, et lähen vooluga kaasa, võtan pakutavad seiklused lahkesti oma ellu vastu. Ja et kevad on ka minu ellu ennast julgelt sisse istutanud - mina muidugi olen sellega rahul, sest mitmekesisus ja dünaamiline kulgemine on just minu jaoks sobivad tegevused.

Kommentaare ei ole: