teisipäev, 3. märts 2015

Taimekaitsja alget endas avastamas...

Juba tükk aega tagasi pani mind imestama, kui leidsin, et meie kaubanduses on müügil värvitud potitaimed. Esmalt muidugi ei saanud ma aru, kuidas seda tehakse. Tuli välja, et on kaks erinevat moodust: kas reaalselt soovitud värviga katmine või siis värviveega kastmine.

Ma ei saanud aru, miks seesugust asja tehakse. Eks mulle, mõistmatule inimesele, selgitati siis kannatlikult, et inimeste soovid on erinevad ja nii mõnigi ei pruugi leppida taime loodusliku värviga, vajalikku värvi taime aretamine aga teadagi võtab aega ega garanteeri soovitud tulemust.

Täna aga tekkis mul tõesti selline tunne, et peaks asutama taimekaitseühingu. Põhjuseks oli üks sini-must-valgeks võõbatud taim, mis mulle silma hakkas. Kes küll kaitseks loodust inimese eest? Eks ma saan aru, et ma isegi mingites valdkondades loodusele kahjulikult tegutsen, arvata on, et ega minagi päris puhas tegelane sellel teemal ole. Aga elavat taime värvima ma küll ei kipu...

Kommentaare ei ole: