pühapäev, 27. märts 2016

Üllatav avastus või siis mitte?

Üks video ja selle vaatamine panid mind mõtlema, et mõni asi lihtsalt on. Lugu siis seesugune, et sattusin Jääaja Keskuses kaema merejää tekkimise videot, mitte eriti hoolikalt vaadates leidsin ennast ühel hetkel mõistmas, et ma tean, kust see video pärit on:



Eks selle peale siis asusin täpsemalt uurima, kas mu mõte on õige. Mida hoolikamalt vaatasin, seda kindlamalt olin veendunud, et ma tean seda kohta, kus see video tehtud on. Ja loomulikult, peagi asetati see video võtmise koht kaardilegi ja mul oli õigus olnud - see jää tekkimise video oli tehtud Keri saarel.

Kogu selle üllatava või tegelikult ikka mitte väga üllatava avastuse käigus - on ju nähtud sedasama vaadet oma silmaga teistel aastaaegadel küll ja veel - jõudsin iseenda üle head meeltki tunda, sest ma ikka tunnen omi paiku. Video lähema kaemise käigus tuli mulle meelde, et ma tegelikult olen seda videot varemgi näinud, otseallikast.

Aga asjad kipuvad ikka meelest ära minema - ühe teise projekti käigus tuletati mulle näiteks meelde, et Keril on umbes sajand tagasi gaasigi leitud ja sellega tuletornis valguse saamiseks.

Veidi tähtsana võisin ennast tunda ka seetõttu, et mul oli parajasti seljas Kerilt suveniiriks rõõmustatud särk. Seegi oli selline südantsoojendav ja veidike sümboolne tõdemus.

Kui juba jagamiseks läks, siis siit ka üks vee "keemise" video, samast kohast:



Ja Katia käis ju ka millalgi külas, temagi visiiti sai fikseeritud:


Kommentaare ei ole: