teisipäev, 1. märts 2016

Kuhu 1. märts kadus?

Ma ei tea, mis juhtus, aga minu telefonil oli täna hommikul ees 2. märts. Ma hakkasin siis mõtlema, et ei tea, kas ma olen üle 2 ööd järjestikku maganud, mõistmata, et vahepeal ka üks päev oli. See muidugi oleks olnud suur üllatus, iseäranis arvestades seda, et mul on juba ainuüksi ühe öö magamisega probleeme tekkima hakanud, ikka olen öösiti üles ärganud.

Aga ega siis polnudki teha muud, kui võtta telefon ette ja vaadata, mis ütlevad eilsed andmed - sissetulnud sõnumid nt on ju hea koht, kust saab kuupäeva kontrollida, aga seekord polnud sellestki abi, sest sealgi ilutses sõnumi saabumise aeg 01.03.2016 kell 23:45. Selle peale hakkasin ma taipama, et ehk oli asi selles 29. veebruaris, mis eile oli ja võib-olla oli telefoni tarkvaras viga selle koha peal sees - et päevad läksid muudkui edasi, aga seda, et sel aastal veebruaris 29 päeva on, polnud kusagil kirjas. Samas, nähtavas kalendris on see 29. veebruar kenasti olemas. Aga võib-olla pole see seotud selle ajaarvamisega, mis on telefoni üldine ajaarvamine.

Igal juhul tuli mul teha kuupäeva korrektsioon ja nüüd siis saingi oma 1. märtsi kätte, ise sellele kaasa aidates.

Kommentaare ei ole: