teisipäev, 29. märts 2016

Milleks mind vaja on?

Viimasel ajal olen tegelenud ühe ammuse suhte lahtiharutamisega. Ja kuigi see pole eriti hästi õnnestunud, oli minu jaoks väga üllatav teada saada, milleks teisele inimesele mind vaja on. Või pigem siis, milleks on suhet minuga vaja, praegusel hetkel. Minevikus võisid soovid olla teistsugused, aga praegusel hetkel on mõte seotud ebamugavate sotsiaalsete olukordadega - teate ju küll, ühine ringkond ja seal siis kaks inimest, kes teineteisega ei suhtle. Minu jaoks tundus see väga jabur põhj(end)us. Eks ma siis sedamoodi ennast ka väljendasin, sest tõesti, ma arvan, et minu väärtus on suurem, kui mingid ebamugavad olukorrad ja nende vältimine. Ja eks ma saan aru, et ma ei saa oma väärtusele väga rõhuda ka, kui ma ei mõista teise inimese väärtust, ei leia seda üles.

Kommentaare ei ole: