teisipäev, 29. märts 2016

Täielik hingerahu

Kuigi võiks arvata, et asjade praegune seis kõigutas mind kuidagi väga oluliselt, oli mu tänane hingeseisund seda ootamatum. Valitses täielik hingerahu - naeratus hiilis justkui iseenesest näole ja paitav päike koos mõnusa merevaatega andsid omalt poolt palju juurde.

Ja läks vaja kahte merereisi, viit ja poolt (mere)tundi, et taibata, miks see nõnda on. Ma sain aru, et kuigi olin enda jaoks teema ära lahendanud, oli mul siiski olnud kahtlus hinges: kas ma olen toiminud õigesti, kas ma olen tegutsenud nõnda, nagu ma kogu hingest tahtnud olen. Ja huvitaval kombel on nüüd kõigi nende minu suunas lennanud süüdistuste ja etteheidete tulemus hoopis vastupidine sellele, mida arvata võiks: minusse need asjad ei mõju, sest ma olen südamega õiget asja ajanud. Ma ei hakka isegi rääkima kogu sellest loogikavigade hulgast, mis minu suunas teele saadetud asjades sees oli - võib-olla seegi teeb minu jaoks asja lihtsamaks, tõmbab emotsioonid maha. Pingeid maandas ka see, et osad asjad olid suisa valed.

Kommentaare ei ole: