kolmapäev, 29. veebruar 2012

Kõike saada

Täna oli taaskord see päev, mil sain teada, et tegelikult saan ma kõik, mida ma tahan. Kõik, millest ma mõtlen, saab teoks. Nii ongi viimase aja sündmused, kaasa arvatud tänane päev, andnud mulle kinnituse selle kohta, et kõik asjad saavad, varem või hiljem, ka ilma minu sekkumiseta, minema nii, nagu mina tahan.

Hämmastaval kombel ei pea ma inimestele enam isegi ütlema, mida ma soovin, vaid ainuüksi mu mõtete peale teevad inimesed kõike seda, mida ma soovin, et nad teeksid.

/Jätan siinkohal kahe silma vahele, taaskord, ühe kohatuse, millega inimene, kelles viimasel ajal kahtlema olen hakanud, välja tuli. Lasen tal teha edasi seda, mida ta õigeks peab, sest ma tean, et peagi pole enam midagi, mis mind temaga seoks, kuigi ka praegune side on juba õhkõrn./

Kommentaare ei ole: