teisipäev, 22. detsember 2020

Üllatus kingikotis

Kui siin üleeelmisel nädalal veel viimaseid jõulukaarte teele panin, siis olid saajate seas ka mõned sellised inimesed, kes minult kaarti arvatavasti oodata ei osanud. Aga tunne oli mu sees seesugune, et oleks vahva sellist väikest üllatust pakkuda.

Nõnda need head soovid ja tänusõnad teele saadetud saidki ja vahva oli kogeda, et need kõik kenasti kohale läksid ja ühel juhul oli kaardi saaja meel nõnda rõõmus, et tal kohe tekkis tahtmine mullegi midagi teele panna.Varustasin teda siis vajaliku infoga ja mõtlesin, et ehk millalgi, võib-olla midagi siis minu juurde ka tee leiab.

See infovahetus toimus siis eile, aga juba täna leidsin oma telefonist sõnumi, et mulle on pakk, mis mind minu poolt valitud pakiautomaadis ootab. Kuna olin parajasti pakiautomaadi ligi, siis toimis kõik kenasti ja sujuvalt - astusin vajalikust kohast läbi ja peagi oli mul pakk käes (väga huvitav oli näha, et pakiautomaadi juures olid tegutsemas teenindajad, kes minugi paki hoopis suurtest kärudest välja otsisid).

Pakki vaadates tekkis mul igasuguseid mõtteid, et mis seal sees olla võiks. Saatjat teatud mõttes tundes aimasin, mida võiks see pakk sisaldada. Aga selleks, mis seal tegelikult oli, ma küll valmis ei olnud. Kui paki lahti tegin, siis juba ümbrispaber andis aimu, mida kink sisaldab. Olles pakendi avanud, oleksin tahtnud öelda: "Tal oli meeles!"

Sest, ühel septembrikuisel päeval, kui jutustasime sellesama inimesega maast ja ilmast, oli meil juttu ka kirjutusvahenditest ja muuhulgas sellestki, kuidas me mõlemad eelistame harilikku pliiatsit. Aga ju ma siis rääkisin ka sellest, et vanasti sai ikka sulepeaga kirjutatud ja et mulle selline asi väga meeldis. Ja nüüd siis, oligi minuni jõudnud tuliuus sulepea, koos kõige kirjutamiseks vajalikuga.

Ja südame tegi väga soojaks see, et mul oli õigus, kui leidsin üles kareda ja käreda pinna all leiduva lahke südame, ja kõik toimuv kinnitas taaskord seda, et tuleb vaadata kaugemale, tuleb vaadata sügavamale, astuda esmamuljest edasi.

Nüüd siis on mul uuel sulepeal tint sees ja esimesed readki sellega kirjutatud. Toimib ikka pagana hästi!

Kommentaare ei ole: