neljapäev, 24. detsember 2020

Päkapikud käivad

Eile, astudes koduuksest välja, leidsin oma ukse tagant paki. Kuidagi ei osanud ma arvata, et see mulle võiks olla, sees oli see tunne, et ehk on keegi ukse segi ajanud. Ja kuna mul oli väljamineku plaan, siis arvasin, et tagasiteel võtan kingipaki, kui see ikka peaks veel ka sel hetkel olema olemas.

Jõudsin siis lumeime imetlemise retkelt tagasi ja pakk oli liikunud põrandalt ukselingi külge ning tekkis mõte, et ehk ikka on see mulle mõeldud. Sain siis uksest sisse ja leidsin pakist kaardi - lugedes soove ja soovija nime, sain aru, et oli ikka mulle see kink mõeldud, polnud midagi segi aetud. 

Ja täna hommikul, väljas käies, juhtusin vaatama postkasti ja sinnagi olid päkapikud üllatuse korraldanud. Ometi olin sinna ju vaadanud ka eile, omast arust kõik jõulueelsed saadetised sealt välja noppinud. Aga ju siis päkapikud olid arvanud, et selle ümbriku jaoks on paras kättesaamise aeg just jõululaupäeva hommikul.

Niiet, päkapikud käivad ja teevad südame väga soojaks... 



Kommentaare ei ole: