neljapäev, 4. veebruar 2016

Samad jooned?

Vaatasin ja mõtlesin ja arutlesin. Ja kuigi ma esialgu ei tahtnud saadud tulemusega leppida, siis mida sügavamale läksin, seda enam sain aru, et ametiala valik annab ikkagi üsna palju teada inimesi kohta. Või siis aja jooksul läheb inimene ehk ikka oma ameti nägu. Ega mul muud allikat polnudki, kui vaid need samad välja joonistuvad jooned, need vajadused ja soovid, teadmised ja kogemused, erinevad inimesed ja sama amet. Iseäranis kummastav on selle kõige juures see, et ma juba tükk aega mõtlen selle peale, et mina küsin endalt ikka ja aina sellist küsimust: "Mis annab mulle kindluse ühte või teist asja väita?" Enamasti on vastuseks, et ega mul polegi mingit kindlust, mitte millegi osas. Ja sellise arutluse käigus võin ma ju ometi iseendale otsa vaadata ja küsida, et kes siis mina olen. Vastus sellele küsimusele on siiani puudu ja võib-olla just seetõttu tulevad sellised mõtted praegu mu pähe. Küll aga tean ma kindlalt, milline amet mulle sugugi ei sobinud ja sellel teemal sai ka otsustav valik tehtud - hetkeni, mil ma iseendale enam ei meeldinud, ja mitte sekunditki rohkem.

Kommentaare ei ole: