kolmapäev, 17. veebruar 2016

Kruvikeeraja kätte ja...

Ma pole ennast kunagi osavaks näputöö tegijaks pidanud. Kuigi jah, kui vaja on, küll ma ikka ühe ja teise asjaga hakkama saan - kudumise ja heegeldamise, tikkimisega, õmblemisega ka läbi suure vastumeelsuse. Lisaks on ette tulnud selliseid olukordi, kus on tulnud teha ka teistsuguseid töid. Ehk siis, mingi osavnäpp ma küll pole.

Juba tükk aega on üks seinakontakt mulle pakkunud hulgaliselt elektrilahendusi, aga ma pole arvanud, et ma võiks selle probleemiga ise tegeleda ja ega ma pole olnud ka väga varmas mõnda töömeest kohale kutsuma. Täna aga hakkas see seinakontakt iseäranis aktiivselt toimetama ja nii tuli mul elekter suisa välja lülitada - et miskit suuremat jama ei tekiks. Ja kui see elekter siis kõik juba välja lülitatud sai, siis muidugi oli järgmine samm kruvikeeraja kätte haarata ja asja lähemalt uurima asuda.Võtsin siis kontakti täiesti lahti ja sain probleemi tuumale jaole - lihtsalt tolmu oli liiga palju sisse pudenenud. Puhastasin siis kontakti ära ja kruvisin aga uuesti seina tagasi. Käisin veel teisedki kontaktid üle ja seejärel lülitasin elektri sisse tagasi. Nii lihtne see siis oligi - ei midagi keerulist. Polnud vaja teha muud, kui võtta aga kruvikeeraja kätte ja asja kallale asuda...

Kommentaare ei ole: