pühapäev, 27. september 2015

Mulle meeldivad eesti mehed!

Eelmisel laupäeval oli mul võimalus kuulata üht arutlust, kus eesti mehed (minu arvates üks parim "väljavõte" eesti meestest) arutasid miskipärast sel teemal, et kas ikka eesti mehed on head või on välismaised paremad. Kuigi mina oleksin sel hetkel, ainsa naisterahvana ja just äsjase kogemuse najal olnud ilmselt parim inimene sõna sekka ütlema, ei suutnud ma reageerida, ei tundnud ma, et mul oleks midagi sellel teemal kaasa rääkida...

Nüüd, nädal hiljem, võiksin sellest jutuajamisest osa võtta küll. Praeguseks on mul selge seisukoht välja kujunenud. Mitte, et ma seda poleks enne teadnud, eesti mehed on mulle ikka meeldinud, aga nüüd korraga olen ma selles rohkem veendunud, kui kunagi varem.

Ja põhjus on eesti mehe olemuses, mis on ilmselt eesti naisele hingelähedane, sobiv ja kõige paremini klappiv. Eks ma võin ju siinkohal tõdeda, et ega rahvus ei määra midagi, et iga rahvuse hulgas on igasuguseid tegelasi, aga minu praegune vaade on ikkagi see, et eesti mehed mulle meeldivad, väga!

Kommentaare ei ole: