reede, 4. september 2015

Et siis alles nüüd?

Leidsin hommikul on telefonist sõnumi, mille sisu tundus esmapilgul täiesti normaalne, aga kui ma hiljem selle peale mõtlema hakkasin, siis oli see ikka tõesti jabur. Lugu siis seesugune, et paluti mult infot, et kas ma tean, miks üks inimene esmaspäevast saati oma telefonile ei vasta, et kus ta on või kas ma läheksin ja vaataksin järele, kas temaga on kõik korras. Eks ma esimese hooga siis kontrollisin üle, kas asjad on nii, nagu mina teadsin neid olevat - et inimene on reisile läinud. Sain siis selle kõik üle kontrollitud, kinnituse selle kohta, et tõesti inimene on reisil ja info ka edastatud, kui alles asja tuumale pihta sain - et siis alles nüüd, reedel, kui esmaspäevast saati on proovitud, tuli mõte, et küsiks üle või selgitaks välja, mis toimub.

Ja kuigi selles kõiges oli palju irooniat (et kuidas nüüd äkki tuntakse puudust inimesest, kelle vastu pole pikalt huvi tuntud), siis jätan selle praegu kõrvale, sest olin seesugusest vaatest olukorrale lihtsalt rabatud.

Kommentaare ei ole: