laupäev, 5. september 2015

Mitmekülgne löögiarsenal

Ma poleks arvanud, et mu teadmised võivad olla nii mitmekülgsed. Tõesti poleks seda sugugi arvanud. Eilses trummitunnis tuli see välja - kui mulle selgitati, kuidas tuleks trummipulgaga trumme lüüa, siis koorusid välja kõik minu teadmised erinevatest reketiga mängitavatest spordialasest - eks ikka suur kolmik nimega tennis, sulgpall ja lauatennis. Ja tõesti, ma tean, vähemalt teoreetiliselt, kõigi nende alade löökide tehnikat - mis peab liikuma, mis peab paigal seisma. Ja nüüd mõtlengi, et mul on ikka väga mitmekülgne löögiarsenal, eraldi boonuseks on muidugi see, et nii parema kui ka vasaku käe peale on need siis laiali jagatud. Aga, kärbsepiitsaga toimetamist, nagu vaja oli, pole mul juba aastaid ette tulnud, pole miskeid kärbseid, keda piitsutada.

Kommentaare ei ole: