neljapäev, 3. september 2015

Humoristid on mulle ikka meeldinud!

Jah, "juriidiliselt" on kõik ju korrektne. Pole olnud ühtegi lubadust, mida pidada. Mina vaid, naiivne, nagu ma olen, lugesin välja rohkem, kui öeldi. Eeldamine, teatavasti, on kõigi ämbrite ema ja nõnda mina siis kolistangi järjekordse ämbri serval.

Aga, kui see kõik nüüd kõrvale jätta, siis humoristid on mulle alati meeldinud, iseäranis need, kes oskavad peent huumorit teha, seesugust, millesarnast esmapilgul kuidagi oodata ei oska, aga mis siis aja jooksul kenasti välja koorub. Õnneks näen ma selles tõesti kõiges peent huumorit, mitte midagi rohkemat, seetõttu olen päris kenasti lõbustatud, kuigi mu reaktsioon võiks olla sootuks teistsugune.

Ja ikka ja alati olen humoristide poolt, selliseid inimesi on elus ikka vaja, sest muidu oleks see kulgemine väga igav.

Kommentaare ei ole: