laupäev, 30. juuli 2011

Mina tahan!

Sa said, mida tahtsid.
Ei, ma ei tahtnud seda. Ma tahtsin ainult mõnda asja, aga teie siin...
Sa said need mõned asjad ja said veel rohkem. Sa pole ikka rahul.
Ma ei saanud seda, mida ma tahtsin.


Selline jutuajamine siis. Jutuajamise eesmärk selgeks teha, et on tahetud head teha, aga see, kellele tehti, ei ole rahul. Mis siis nüüd selle asjaga peale hakata?

Väga hea on muidugi teiste ees kelkida sellega, mis kõik tehtud sai ja kuidas kõik sai. Aga neile, kes teha aitasid, tuleb ikka teada anda, et halvasti ja valesti sai ja et saaja pole saanud seda, mida ta tahtis.

Mina tahan - iseka lapse väljend tundub see mulle. Kui tahad, siis tee ise ja siis saad teha, nagu ise tahad. Kui aga teiste kätte tegemise annad, siis ära oota, et nad sinu soove täites ja neid ületades veel tuleksid pärast vabandama, et sinul sellest nüüd parem sai.

/Järgmised read lähevad tsensuuri alla: S**** y**!/

Ja minu lemmikseriaalist majaproua ja teleriremontija vestlus:

Is it the sound or the picture?
It's neither. I want you to intsall the thing that does "peep" to every explicit!

Kommentaare ei ole: