laupäev, 6. juuni 2015

Seesugune elu mulle meeldib!

Suure suve saabudes olen avastanud, et korraga on tekkinud olukord, kus päevad kõik on toimetusi täis, kogu aeg on tarvis kusagil käia, midagi teha. Ja hämmastaval kombel on graafikud kõik suuresti kooskõlastatud - saan kõik soovitud asjad ette võtta. Ja nii ma siis laongi oma suve praegu sündmustega täis (piletipatakas riiulis täieneb mü-hi-nal) - jaanipäevaeelne nädal kipub kohe kuuepäevase järjestikuse programmiga olema. Aga, mulle meeldib ja ma ise olen väga rahul. Ja ega ma pole endale ka seni suurt hõlpu andnud - seegi nädal on nüüd juba suure tempoga läinud, eelmisest pühapäevast saati olen olnud liikumise peal - läbitud kilometraaž pole küll teab mis suur, aga see on sisaldanud olulisi punkte nimega Audru, Hiiumaa ja Käsmu. Lähemad tuurid on piirdunud pealinna linna peale põikamisega. Ja loomulikult hulgaliselt oluliste inimestega kokkusaamisi. Põnevusega ootan uut nädalat, sest sealgi on juba kirjapandud sündmusi ja ilmselt tekib neid veel juurdegi.

Ja tõesti on mul seesugune tunne peal, et on suvi ja palun, ärge mind tööga tülitama hakake (kuigi ikka tegelen temaga, ei ole seda sisulist süvenemist, mida asjad vajaksid, kõike muud teha on oluliselt kergem ja lihtsam, kõik muu ahvatleb enam). Tahan olla ja oleleda, mõnuleda ja ringi uidata, kõigest osa saada ja kõike nautida.

Kommentaare ei ole: