Ilmus reklaam, kontserdituuri reklaam. Esmane reaktsioon oli - ohoo, mis huvitavus see nüüd on. Aga edasi mõtlesin, et huvi pärast võiks ju vaadata, millal ja kus toimub. Ja välja uurida ka selle, palju raha selle asja eest siis saada tahetakse.
Tänapäevaste vahendite abil sai suht kiiresti selgeks kõik vajaliku. Ja ka selle, et piletihinna järgi olen ma välja selekteeritud, õigemini välja praagitud. Mina ei tea, kes on see, kes välja mõtleb, kui mitu raha ühe või teise kontserdi pilet maksab, aga antud juhul oli hind seesugune, et sain aru, et kui ma isegi väga peaks tahtma seda huvitavust vaatama minna, siis sellise raha ma jätan parem endale.
Nõnda lihtne siis ongi saada kasti paigutatud - kuigi jah, meil ei ole kastisüsteemi, nagu Indias, aga oma rahakoti järgi oleme seda siiski.
Niiet, jääb minust see kontsert nägemata, kuulmata, kogemata. Las ta siis olla, ju siis esmane reaktsioon - mis palagan see nüüd on - oli ikkagi õige.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar