laupäev, 14. veebruar 2015

Loominguline töö

Eile helistas mulle üks tavaline müügimees, kes siis hakkas pärima, millega mu ettevõte tegeleb ja kuidas mu ettevõttel läheb ja kas ma tean, mida võiksin paremini teha ja efektiivsemalt.

Ja kui ta siis oma küsimusi küsis, vastasin ma talle ühe efektiivsuse küsimuse peale, et efektiivsus on täpselt nii suur praegu, nagu ta on ja enam efektiivsemaks ei saa, sest enne, kui asjad realiseeruvad, on vaja mõelda ja see, millal õige mõte tuleb, pole teada.

Tema siis võttis sõnasabast kinni ja tegi järelduse, et mul on loominguline töö. Ja eks tal tõesti õigus oli, sest tõesti on mu töö loominguline.

Täna tunnen seda iseäranis hästi - kui ikka mõtteid pole ja vaimu peale ei tule, siis asjad edasi ka ei liigu. Ehk siis, ikkagi loominguline töö.

Kommentaare ei ole: