neljapäev, 19. veebruar 2015

Sotid selged

Hing kripeldas, lasin kripelduse endast välja. Et saada selgeks ja mõista, mis toimub. Ja see, mida teada sain, ei erinenud suurt sellest, mis oli toimunud enne, millest olin juba niikuinii aru saanud. Lihtsalt, nüüd on asi oluliselt selgem, arusaadavam, erksam.

Sotid selged

Sotid selged,
seisud sirged,
palged helged,
mõtted virged.

Vajatud selgus
vaikusest sirgus,
suikunud helgus
ärkvele virgus.

Kas on asi selles, et küsisin liiga sisulisi küsimusi? Eks ma ise sain aru, et ma ikka norin veidike tüli ka. Või mis norin tüli, pigem ärgitan kaasa mõtlema, arutlema, analüüsima. Aga ju on probleem selles, et mul tõesti on liiga palju aega iseenda jaoks ja iseenda mõtetele, peaks endale kohe mõne probleemi tekitama, siis oleks mõtted kõik nendega hõivatud. Muidugi käib mu peast läbi ka "meeleheitel koduperenaise" kuvand - igavleda omas mullis ja reaalse eluga suurt mitte kokku puutuda. 

Kommentaare ei ole: