neljapäev, 26. veebruar 2015

Täna ärkasin vara...

Smilers'il on üks laul, kus on seesugused sõnad: "Täna ärkasin vara, pool 11 oli vara minu jaoks..."

Kaks hommikut järgemööda on inimesed mulle helistanud (vähemalt minu mõistes) varasel hommikutunnil, eile kuskil 9 paiku, täna juba suisa 8. Õnneks olen mõlemal hommikul juba ärkvel olnud. Kui tavaliselt jätkub mul uneaega kusagil 8.30ni, siis täna tõesti ärkasin vara, sest hommikune kohtumine oli kokku lepitud 9.30ks. 7.43 oli tõesti vara minu jaoks. Kui elada nii vaba graafikuga, nagu minul on, siis on seesugused ärkamisajad tõesti üks üsna varane aeg.

Ma saan aru, et enamus inimesi on selliseks kellaajaks kas juba tööl või kohe-kohe tööle jõudmas. Mina aga keeran kenasti teist külge ja põõnan veel veidi, nii, nagu parajasti und jagub. Eks seesugusel elustiilil ole ka oma "vead" - kui kella 5 paiku pärastlõunal hakkab enamus tööinimesi ennast koju sättima, siis võib minu töötegemine sellisel kellaajal alles hoo sisse saada, eile nt lõpetasin töö tegemise alles pärast 7 õhtul, aga need kellaajad võivad varieeruda - kõige hilisem kellaaeg, mil töö lõpetanud olen, on olnud kell 2 öösel.

Ja meenub aastavahetusel kuuldud jutuajamine kahe samuti suhteliselt vaba graafiku alusel elava inimese hommikutest, kes arutlesid isekeskis, et alles 11 paiku hommikul teevad nad silmad lahti  ja asuvad mõtisklema, et ei tea, kas paneks kohvi hakkama. Ja et Tallinna liiklusummikutest ei teadvat nad mitte midagi.

Minagi olen praegu seesuguses rütmis sees, kus ise saan valida aja ja koha, teadmata suurt midagi ummikutest, kuigi on reede õhtud, kus ka mina saan kallite kaaskodanikega koos liiklusummikus istuda, aga selleks on juba sootuks teised põhjused ja need on seotud vaba aja möödasaatmisega. 

Kommentaare ei ole: