neljapäev, 29. juuli 2010

Tunded, mis muud

Kui mulle räägiti võidutundest, siis ma ei saanud päris täpselt aru, mida selle all silmas peeti. Arvasin, et see tähendab hasarti. Nüüd ma selles enam nii kindel pole. Ma jätkuvalt ei tea, kas see on seesama tunne, mida mina tunda olen saanud või on see mingi muu tunne. Minu jaoks on tekkinud üks hoopis huvitav tunne ja see on õnnetunne, kergendustunne. Kuigi huvitav on see, et mitte hetkekski ei teki eemal olles seda tunnet, et tahaks tagasi, tahaks selle asja seest ära. Kuid millest siis see tunne tekib, kui tagasi ollakse? Igal juhul on see arusaamatu. Samas olen lugenud kusagilt, et sellist tunnet on teisedki tundnud, kuigi kasutanud veidi teistsugust sõna - tunne, et seekord jäin mina peale, seekord suutsin ma Sinust üle olla. Hoopis teine tunne on olla selle asja keskel - see on nii lihtne ja loomulik, nii iseenesestmõistetav, et ei oska ette kujutada, et see asi kuidagi teistmoodi olla võiks.

Kommentaare ei ole: