kolmapäev, 14. juuli 2010

Õnnest aru saada

Sain üle pika aja kokku ühe oma sõbraga ja kummastav oli selle kohtumise kokkuvõte. Selles suhtes, et ta arvas, et tal on aega minuga suhelda ja tegeleda ning minu kohalolek tõi talle selgelt välja selle, et ega tal ikka ei ole aega küll. Ja kui ma siis veel julgesin talle rääkida sellest, kuivõrd õnnelik ma praegu olen, siis saatis ta mu südametäiega heasse kohta - et mis ma tulen oma õnne talle nina alla hõõruma. Tegelikult sain temast väga hästi ära ja tema sai minustki hästi aru, aga ikkagi oli see selline õnne tunnetamise koht. See, kuidas mõnikord saad aru, et õnn on, kui on sõpru, kes on ausad ja otsekohesed ja kellele ikka tahad pöialt hoida.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mina armastan sind ka kullake

J ütles ...

:D Tean seda, kallis, aga ikkagi on tore selliseid kommentaare lugeda (mis siis, et kuu aega hiljem ;-)) Kallistan!