laupäev, 24. juuli 2010

Mina ei lähe kuhugi

Täpselt nii see on. Nagu ma lubasin, ei lähe ma kuhugi. Ega plaani minna ka. Mis siis, et asjad on nüüd teistmoodi ja suhted on nüüd teistsugused. Aga ma tahan siin olla ja siin ma ka olen ega lähe kuhugi. Ja küll ma leian selle võimaluse, kuidas siin saaks olema minu koht, kus oleksin oodatud. Teekond on alanud, siht on silme ees, märgid maas. Tuleb vaid edasi minna, muud polegi vaja teha. Isegi ajakava on paigas - kuigi seda poleks vaja, sest ka ilma selleta saaks väga kenasti hakkama.

Aga jah, mul pole jätkuvalt plaani kuhugi minna. See on lihtsalt teadmiseks, kui peaks olema keegi, kellele see teadmine huvi pakub.

2 kommentaari:

viive ütles ...

Aga sa ära mine, vaid tule :)

J ütles ...

Vaat see on huvitav mõte... Eks ma millalgi tulen ka ;-)