reede, 25. detsember 2015

Ikkagi kass vist?

Kassil pidi väidetavalt olema üheksa elu. Mina olen kassiaastal sündinud ja kuigi kogu see horoskoobi värk pole küll miski selline asi, mida uskuma peaks, tuleb minulgi vist tasapisi seda kuidagi oma elu osana võtta.

Sellisele järeldusele jõudsin eile, päeval, mida taaskord võin nüüd oma sünnipäevana vist tähistada. Ei juhtunud midagi hullu, sest sain õigel ajal jaole, aga oleks võinud, selline võimalus oli täiesti olemas. Samamoodi võiksin ma sünnipäeva tähistada ka 21. novembril, mil taaskord oleks minu elulõng läbi lõigatud. Aga seegi kord mind hoiti, vaid peapõrutus, üks väike haav käes ja suurimaks väliseks vigastuseks külmunud käele kanüüli paigaldamise esimese ebaõnnestunud katse tulemusena tekkinud verevalum. Lisaks on mul võimalik sünnipäevana tähistada ka 19. juunit, päeva, mil me purjejahiga merel sõitsime küll praegusest veidi leebema tuulega GPS'i järgi üle kohast, kus pidid kivid olema, ühtegi neist riivamata, ühegagi neist kokku puutumata. Ja siis on veel 24. oktoobril, mil sai Vahemerel udus valitsevas vaikuses kulgetud ja peaaegu ühele tankerile külje pealt sisse sõidetud.

Ehk siis, selle põhjal saan ma aru, et ma olengi nagu kass, kellel on üheksa elu, ja eelnevast võin järeldada, et neli neist on juba kasutusse läinud, sest 4 erinevat sünnipäeva lisaks reaalsele sünnikuupäevale võin ma tähistada küll. Kuigi jah, ükski neist sündmustest pole olnud nii radikaalne, et oleks endaga tõsisemaid tagajärgi kaasa toonud - see 21. novembri sündmus oli ligilähedane, aga õnne oli selle asja juures väga palju ja õnn on mind ikka saatnud.

Kommentaare ei ole: