reede, 20. november 2015

Inimesi segadusse ajada

Täna oli selles suhtes ajalooline päev, et sõitsin esimest korda uute rongidega (ma olen nende peal käinud varemgi, aga täna siis olin ka reisijaks). Kuna mul oli üks plaan, mis tänasesse sunnitult autovabasse päeva imehästi sobis, siis vaatasin, et kombinatsioon jalutamine-rongisõit sobib ideaalselt. Graafikuid vaadates leidsin, et selline ringiliikumiskava on justkui minu järgi seatud.

Ja kui ma siis olin rongipeatusesse jõudnud ja siis rong tuli ja ma selle peale astusin ja piletimüüja minu juurde jõudis ja ma talle oma soovi ette vuristasin, siis sain piletimüüja ikka korralikult segadusse aetud. Vaatas mind ja kontrollis üle, et kas ta sai ikka õigesti aru. Siis küsis justkui enda käest, et kust see rong tuleb ja kuhu läheb. Ja eks ma siis kinnitasin talle üle, et tal on õigesti meeles praeguse rongi marsruut, aga et mul on plaan selle rongiga sõita Tallinna kesklinna ja siis sealt teise rongi peale ümber istuda, et siis sõita oma soovitud sihtkohta ja sealt siis pärast sama loogika kohaselt ka tagasi tulla. Kui me selle kõik selgeks olime saanud ja isekeskis siis parajalt tekkinud segaduse pärast naernud, saingi vajaliku päevapileti, et oma esimesest uute rongidega sõidu pärast maksimum võtta.

Ja kõik toimis suurepäraselt - Eestis ikka on asjad paigas, pole mingit Prantsusmaale, minu viimasele väga jubedale rongidega seotud kogemusele toetudes, omast rongide hilinemist ja ärajäämist. Kõik 4 rongi, millega sõitsin, väljusid ja jõudsid kohale graafikujärgselt. Tean-tean, et rongidega on probleeme olnud, aga täna oli kõik kenasti omal kohal. Ja kõige suurem heameel on mul selle üle, et mul õnnestus vältida Tallinna linnatransporti, jalutamine ja rongisõit selle asendusena oli ikka üks väga suurepärane tegevus, isegi tänases veidi udutavas ilmas.

Kommentaare ei ole: