teisipäev, 26. aprill 2011

Unedest

Jälle üks selliseid unesid, kus ei saa kuidagi muudmoodi, kui muudkui teed midagi, aga tulemuseni ei jõua. Oli üks buss, mis oli Raekoja platsi nurka pargitud. Olin kõik oma asjad sinna bussi jätnud. Ja korraga oli see buss ära viidud. Siis püüdsin valida politsei numbrit, aga 110 on nii keeruline number, et selle valimine ei tulnud kuidagi välja. Lõpuks siiski ma justkui vestlesin politseiga, aga nad ainult naersid mu rumaluse üle - kuidas ma küll võisin jätta asjad sellisesse kohta, kus ma ei võinud olla kindel, aga nad seal ka pärastpoole alles on.

Täna öösel oli nii tormilised uned, et magada õieti ei saanudki. Eks seepärast pole ka meeles, mis seal siis täpselt toimus. Aga hommik tuli kiiresti kätte ja väljapuhkamisest oli asi kaugel.

Kommentaare ei ole: