pühapäev, 10. aprill 2011

Kas siis ikka peaks?

On siin olnud üks teema, mille olen soiku jätnud, leidnud enda jaoks sobivad põhjendused, miks seda mitte teha. Arvasin, et olen teema päevakorralt maha võtnud, aga tänane öö näitas, et pole see teema kuidagi unustusehõlma vajunud.

Unenägu pakkus mulle seda, et tegin seda, mille tegemisest reaalsuses olin loobunud. Vahendid olid olemas ja kuna olin vajalikus keskkonnas, siis mõtlesin, et mis see siis ikka maksab, ma võin ju ära proovida. Siis ma tegingi, mida oli võimalik teha ja tulemus oli enam-vähem selline, nagu ma arvasin. Kuid hämmastas mind selle asja juures hoopis see, et ka valu oli selle asja sisse programmeeritud, kuid see oli teistsugune valu, kui tegelikult tundnud olen.

Nüüd jääb siis üle vaid vaadata ja oodata, mis edasi saab.

Kommentaare ei ole: