teisipäev, 24. mai 2016

Mina ikka oskan!

Ma olen tõesti osav! Looma hetki ja olukordi! Minusugust teist vist polegi olemas. Kui aga vaja, topin oma nina igale poole. Ja kuhu vaja ei ole, sinna ikka topin ka. Ega pole siis imestada, et mingi aeg tagasi võisin enda kui suure probleemitekitaja peale mõelda.

Miks ma seda kõike teen - kui ma vaid oskaks sellele küsimusele vastata... Lihtsalt, olen mingi asja pähe võtnud ja siis lähen selle asjaga üle igasuguse piiri. Saan sellise hoo üles, et enam ei suuda ennast peatada ja nii panengi täie vaardiga edasi.

Sellised asjad panevad mind ennast ikka pead vangutama - no kuidas mina ikka oskan? Ja muidugi siis ka veel see küsimus: "Milleks?" Sest kogu "ilu" loojaks olen ma enamasti ise. Ja näpuga on mul näidata ka vaid iseenda suunas - kui peaks süüdlase otsimiseks minema või nii...

Kommentaare ei ole: