neljapäev, 2. september 2010

Ühel jaanuaripäeval...

Ühel ilusamal jaanuarikuupäeval sai kõik see alguse. Oleks ma tookord teadnud, milleni see kõik välja viib, siis ma oleks ainult osanud imestada. Nüüdseks on see kõik juba reaalsuseks saanud. Kuidas on küll võimalik, et ühest väikesest mõttekillust saab alguse selline sündmustejada, et muudkui vaata ja imesta? Kuidas küll on võimalik, et olen ise nii pikki samme teinud suunas, mis mulle seni tundmatu on olnud? Ja kuidas küll olen saanud tundma neid inimesi, kes minu jaoks seni vaid kusagil teadmatuses ja tundmatuses eksisteerinud on?

Sellised mõtted leidsin oma peas keerlemas Muinastulede Ööl, imetledes üht järjekordset pikas imede reas, mida mul on olnud õnne kogeda. Kas see on tõesti minu elu? Kuidas ma siia küll sattunud olen? Millega olen ära teeninud selle, et olla nende suurepäraste ja imetlusväärsete inimeste seltskonnas?

Kommentaare ei ole: